Підводимо підсумки 2023 року
Цьогоріч діяльність Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Волинській області була спрямована на забезпечення безперебійного та безпечного проїзду автодорогами державного значення насамперед за основними логістичними маршрутами, якими здійснюється перевезення гуманітарних та експортних вантажів.
Автошляхи, як і в минулому році, у зв’язку з обмеженим фінансуванням в умовах воєнного стану, підтримувались, в основному, у рамках робіт з їх експлуатаційного утримання. Єдиною дорогою, на якій проведено поточний ремонт є Р-14 Луцьк – Ківерці – Маневичі – Любешів – Дольськ, а саме 5-кілометрова ділянка між населеними пунктами Дачне та Ківерці, покриття якої було значно деформованим і потребувало негайного відновлення.
Упродовж року вживали заходи для підвищення безпеки руху – ліквідували понад 64 тис. м2 деформацій проїзної частини, у т.ч. майже 16 тис.м2 струменевим методом, загерметизували 25,5 тис. погонних метрів тріщин в дорожньому покритті, нанесли 330 км дорожньої розмітки, оновили її на 265 пішохідних переходах та 458 м2 напрямних острівців і острівців безпеки, встановили та замінили 126 дорожніх знаків, відремонтували 100 м бар’єрного огородження, видалили 30 кілометрів порослі.
Водночас у 2023 році були зосереджені на ремонті мостів, незадовільний стан яких становив загрозу безпеці дорожнього руху.
Упродовж року полагодили п’ять споруд на таких автошляхах:
- Р-14 Луцьк – Ківерці – Маневичі – Любешів – Дольськ неподалік міста Ківерці;
- Н-17 Львів – Радехів – Луцьк у селі Журавники;
- Т-03-10 Стара Вижівка – Буцин – /М-19/ у селищі Стара Вижівка;
- Т-18-02 /М-07/ – Маюничі – Велика Осниця – Красноволя – Колки –/Р-14/ – Копилля –Рожище – Торчин – Шклинь –/Н-17/ неподалік села Шклинь;
- Т-03-02 Піща – Шацьк – Любомль – Володимир – Павлівка – Горохів – Берестечко – Козин – /М-06/ у селі Лобачівка.
Ще 9 мостів на дорогах, якими опікуємось, пройшли експертне обстеження з метою оцінювання і прогнозування їх технічного стану, визначення відповідності їх елементів вимогам нормативних документів, встановлення можливості безпечного пропуску транспортних засобів та режиму їх руху по цих спорудах, складання відомості дефектів.
У році, що минає, перед нами постали нові завдання й нові виклики. Навесні 2023-го ми трансформувалися у Службу відновлення та розвитку інфраструктури у Волинській області і, відповідно, розширили зону своєї відповідальності. До автомобільних доріг державного значення, якими опікувались, додались міжнародні пункти для автомобільного сполучення через державний кордон.
Відповідно до рішення Уряду пункти пропуску «Ягодин – Дорогуськ» та «Устилуг – Зосін» у липні поточного року перейшли від Державної митної служби України до сфери відповідальності Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України і передані на баланс Служби відновлення у Волинській області.
Відтак, окрім іншого, наша діяльність спрямована на розвиток, будівництво, ремонт, облаштування, модернізацію та утримання пунктів пропуску для автомобільного сполучення через державний кордон (детальніше про те, що вдалось зробити у поточному році за посиланням (http://surl.li/orgaf).
Ще одним із найважливіших напрямків роботи Служби відновлення у Волинській області у 2023 році став захист енергетичних обʼєктів. Спільно з підрядними підприємствами працювали над зведенням захисних конструкцій, аби не допустити пошкоджень на важливих обʼєктах енергетики, щоб всі ми були зі світлом і теплом.
Як і минулоріч, упродовж нинішнього року не лишались осторонь, а як могли підтримували ЗСУ. Окрім донатів у грошовій формі, допомагали з облаштуванням блокпостів, полігону, аеродрому.
Дякуємо всім працівникам підприємств-підрядників, спільно з якими упродовж року виконували свою роботу, забезпечуючи безперебійну логістику для працюючого тилу і військових.